Harjoitteluajan palkka

Harjoitteluajan palkka on yleensä n. 85 % kyseisen alan palkasta ja harjoitteluaika on enintään yksi vuosi. Koululaisten harjoitteluajan palkka on n. 70–75 % kyseisen alan palkasta. Oppisopimuksessa vähimmäispalkka on yleensä ensimmäisenä vuotena 75 % kyseisen tehtävän mukaisesta palkasta. Liittokohtaisesti voi harjoitteluajan palkassa olla pieniä eroja.  

 

Materiaalipankki

Täältä löydät valmiita pohjia mm. työsopimuksiin ja -todistuksiin.

Lue lisää

Työllistäneet yritykset

Täältä löydät yritykset, jotka ovat työllistäneet kampanjassa nuoria.

Lue lisää

Vinkkejä työnhakuun

Aktiivisuus kannattaa, kun haet töitä. Tsekkaa vinkit.
 

Lue lisää